Bij storingen aan de lift heeft het de voorkeur – als de situatie het toelaat – om eerst iemand van bestuur of TC te waarschuwen zodat zij kunnen controleren of de storing wellicht eenvoudig te verhelpen is en we niet onnodig een monteur laten komen.
Uiteraard blijft het zo dat storingen aan de lift een hoge prioriteit hebben. Dus mocht er niemand van bestuur of TC beschikbaar zijn of de situatie geen vertraging toelaten, geef de storing dan door aan de beheerder (088-2555000; buiten kantooruren: 088-2555009). Die geeft de storing weer door aan Skylift.
Alleen in geval van opsluiting in de lift, kan direct contact worden opgenomen met de storingsdienst van Skylift door degene die in de lift is opgesloten via het spreekluister systeem in de lift (te activeren via druk op de knop met het oranje belletje) of door de storingsdienst van Skylift te bellen (tel no staat op de bedieningszuil in de lift). Door iemand buiten de lift kan dan ook direct de storingsdienst van Skylift worden gebeld (0342-425505).
Let op! De hoofdlift kan in geval van alarm in de garage automatisch worden stilgezet op een willekeurige verdieping met de deuren open. Het heeft dan geen zin om de storingsdienst te bellen. Als het alarm is ingetrokken zal de lift weer automatisch in bedrijf komen.
Lift storingsdienst | Beheerder | Skylift (spoed) |
---|---|---|
088-255 50 00 (kantooruren) 088-255 50 09 |
088-505 15 05 | |
www.wintervvebeheer.nl | www.skylift.nl |